Diskuse k systému nápověd
Odpovědět06. 06. 2010, 14:23Vzdálenost (Honza – FYKOS)
Systém nápověd, které jednoho člena týmu vyřadí na několik hodin, se mi moc nelíbí. Naštěstí jsme natolik zoufalí byli jenom jednou.
Moc nerozumím zavedení nestatických nápověd. Z pohledu periferie Prahy mi všechy místa s nápovědami přišla ekvivaletní a tudíž volbu, kdy pro ni jít, neovlivňovala. Takže to byla spíš práce navíc pro organizátory. Zajímavější by bylo, kdyby nápověda občas zavítala do Řeporyjí, Radotína apod.
Odpovědět06. 06. 2010, 18:37Re: Vzdálenost (Anička – Pomocná škola)
Takže to byla spíš práce navíc pro organizátory.
Kupodivu to bylo spíš naopak. Před rokem jsme měli nápovědy klasické terénní. Snažili jsme se je umisťovat na relativně vzdálená, leč MHD dobře přístupná místa, což bohužel vedlo především k tomu, že neustále mizely. Velice těžko jsme je stíhali doplňovat, ke konci hry je často centrála po čestném prohlášení, že tým je tam a tam a vidí to a to, četla do telefonu. Strašně by se nám hodilo, aby je někdo hlídal. Jenže jezdit si nápovědu na jedno místo by byla trochu otrava. A od toho už je jen krok k tomu, co jste viděli...
Odpovědět06. 06. 2010, 22:04Re: Vzdálenost (Luboš (ten divnej s kloboukem))
... Strašně by se nám hodilo, aby je někdo hlídal. Jenže jezdit si nápovědu na jedno místo by byla trochu otrava.
Copak jezdit pro ně, ale hlídat je :). Z hlediska agentů podle mě bylo daleko lepší se přesouvat, při přesunech se člověk zahřál, různá místa měla různé výhody a aktivita bránila člověku usnout, zmrznout nebo se zbláznit, což by se po 15 hodinách na místě určitě stalo :).